Chandelier Congrats Card with The Ton Stamps

Hello! It's a nice weekend in Japan!Beautiful sky and the temperate.
Today,I created a card for the monthly challenge of The Ton.
The picture of the top in that blog is my card!  I'm so grad to be the winner of April.
This month's challenge theme is Tic-Tac-Toe! The board is in the middle of the page.
It's fun like a game! I chose the line of Shaker card-DIY patterned pater-Gold.
I painted the stripe with finetech Mica Gold and stamped circles with my own eraser curving stamps as the background.Then I made the window with Sentiment Jewely Stamp set.For the big window,I put a lot of sequins!! It's shinny gorgeous card!
こんにちは!なんの予定もない土日ですが、朝ランニングをして、家でご飯を食べて、おやつを食べて笑、息子と夫が遊びに行ってくれて、のんびりできるこんな週末が結構好きです。デザインフェスタやモノマチ、伊勢丹のニューヨークウィークなども行ってみたかったけど、でものんびりできる時間とっても心地よいですね!
こちらはまた、The Tonの今月のチャレンジに応募します。今月の応募ちょっと寂しげだったので盛り上げていこうと思って。そしてこのページのトップの写真、見ていただけたでしょうか。4月のウィナーに選んでいただいきました!6月1日のチャンレンジブログにはゲストデザイナーとしてブログにアップしていただく予定なので、是非とも見てください。頑張って作りました。
話が逸れましたが、今月のチャレンジブログのテーマは三つ目揃えです。ビンゴのように縦横斜めで条件を選び、それを使ったカードを作るのがお題でございます。
私はShaker card-DIY patterned pater-Goldのラインをチョイス。ストライプを意識していた感じ否めないですね笑、途中で路線変更しました。
finetech Mica Goldでゴールドのストライプを描き、その上からけしごむはんこで作った大小の丸をスタンプ。アセテートにシャンデリアをヒートエンボスしてシェイカーに仕上げました。

Comments

Popular posts from this blog

Altenew Inspiration challenge April 2018! -2-

Altenew Inspiration challenge April 2018!

The Ton Challenge blog of November!