Birthday card with MFT Stamps' beautiful girl

Hello! Long time no see! I stayed this summer with my little son thoroughly,thus I couldn't update my blog instead make cards. But it's nice summer! Did you stay beautiful summer,too?
This is a birthday card for my card-making friend.She always makes cute cards,and I want to send this card with a beautiful girl from MFT Stamps.I created this pastel galaxy back ground with the distress oxide ink pads for this girl. The coulds are die-cuts from simon says stamps.The sentiment is from Paper smooches.

ご無沙汰しています!幼稚園児の夏休み、聞いてはいたけど恐るべし!自分の時間は全くとれませんでした。毎日朝から晩まで外で遊んで、おまけに私は娘をずっとだっこしながらだったので、疲れて息子と一緒に寝る始末・・・でもとっても夏らしい夏を満喫しました!
こちらは、夏のお誕生日のカードメーカーさんへのカードでした。最近ギャラクシー柄、中でもパステルギャラクシーなバックグラウンド作りにはまっておりまして。この女の子スタンプにもピッタリかとBGを試作を重ねて形になりました。こちらはディストレスオキサイドを着色ベースに使っています。(この可愛い女の子のスタンプ、MFTStampsのものでスタンプ&カットしたものを頂いたものなのですが、もうMFT本家では販売していないのかな?探してもリンク貼れませんでした)

Comments

Popular posts from this blog

Altenew Inspiration challenge April 2018! -2-

Altenew Inspiration challenge April 2018!

The Ton Challenge blog of November!